tag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post1704429477561895404..comments2023-06-20T16:30:01.523+02:00Comments on Izvan kuhinje: Muškarci znaju ... zašto žene pijuKuvarica, akademska građankahttp://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-1919736763882365722011-07-27T00:42:24.705+02:002011-07-27T00:42:24.705+02:00Osim toga, slogan "muškarci ZNAJU zašto"...Osim toga, slogan "muškarci ZNAJU zašto" izdiže se iznad primene na običnu reklamu za pivo i poručuje da MUŠKARCI znaju zašto ZA RAZLIKU od žena, i da to znanje ne mora nužno da se odnosi na pivo. <br /><br />Žene su ovde postavljene u inferiorniji položaj, samim tim što se znanje dodeljuje jednom polu, što isključuje drugi, te implicira da žene NE ZNAJU zašto. <br /><br />Odličan tekst, hvala. Već dugo mi se gade ove Jelen reklame.D.https://www.blogger.com/profile/03245280276641134712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-60320630984677389482011-07-21T13:48:46.973+02:002011-07-21T13:48:46.973+02:00"Muskarci znaju zasto"....smatram da mar..."Muskarci znaju zasto"....smatram da marketing nije dao maksimum.... treba voditi racuna o iskljucivosti i onda kada je tako, a da ne pominjem ovaj slogan koji sugerise da samo muskarci znaju zasto i na neki nacin utice destimulisuce na zene da piju pivo, a samim tim i na manju prodaju piva u odredjenom procentu, sto naravno nije cilj jedne fabrike...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-84907082983867884372011-07-15T09:54:45.768+02:002011-07-15T09:54:45.768+02:00Hvala.Hvala.Kuvarica, akademska građankahttps://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-69153072565033114522011-07-14T13:29:20.841+02:002011-07-14T13:29:20.841+02:00"U ovoj reklami žena je objekat, žena ne post..."U ovoj reklami žena je objekat, žena ne postoji kao osoba, ona je ista kao i sve druge. Žena je objekat koji se gleda, koji služi za ukras, objekat koji se konzumira."<br /><br /><br />Ah, pa nemoj tako. Ima u reklami još jedan objekat, limenka. Pa je duguljasta i falusoidna, pa je žena u hand-job stilu obuhvati svojim bleached prstima sa dugim crvenim noktima, baš kao što povlači i onu ručku koja će na nju pustiti ejakulativni slap vode. Eto, nije da joj nije data aktivna uloga. ;)<br /><br />Odličan tekst, btw.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-12932087582304320462011-07-13T17:18:03.198+02:002011-07-13T17:18:03.198+02:00P.S. Da li bi mogla da staviš link za Beks reklamu...P.S. Da li bi mogla da staviš link za Beks reklamu?Kuvarica, akademska građankahttps://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-78647546680853870392011-07-13T17:15:42.808+02:002011-07-13T17:15:42.808+02:00"...ne mogu ni da okrivljujem muskarce sto ne..."...ne mogu ni da okrivljujem muskarce sto ne razmisljaju o posledicama u tom smeru kad su daleko od njih. Ali mogu da okrivljujem politiku kompanije i poslovanja kao i drustva."<br /><br />Upravo tako.Kuvarica, akademska građankahttps://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-44328143234176131982011-07-13T17:08:36.876+02:002011-07-13T17:08:36.876+02:00Mislim da mnogo njih u samos kreiranju reklame pos...Mislim da mnogo njih u samos kreiranju reklame postavi dobre cijeve ali da negde u procesu efekanta i manipulacijom svesti dodje do onih komentara "to, to je ekstra, poludece odmah cim to vide" i sl. Ovakve reklame ne prave zene i nisu njima namenjene. <br /><br />Mislim da kada bi se zene ukljucile u ovaj proces ne bi ni bilo velike potrebe za pisanjem ovakvog posta jer nista toliko ne bi ni bilo shvaceno ni predstavljeno.<br />Mozda zvuci malo bzvz ali ne mogu ni da okrivljujem muskarce sto ne razmisljaju o posledicama u tom smeru kad su daleko od njih. Ali mogu da okrivljujem politiku kompanije i poslovanja kao i drustva. <br /><br />Sto se tice piva i zena, trebalo bi da se svi ugledaju na Beks i foru sa plakarom!Virtuelna Jhttps://www.blogger.com/profile/09183441468471152517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-91782250279547237022011-07-13T15:06:19.653+02:002011-07-13T15:06:19.653+02:00@ Dokona
Naravno, marketing uzima svet oko sebe i ...@ Dokona<br />Naravno, marketing uzima svet oko sebe i pomnoži ga sa 1000 onda nam ga takvog predstavlja. A zatim, to, pomnoženo sa 1000, utiče na ljude svesno ili ne... Jedno uslovljava drugo, i to je u stvari najveća katastrofa...<br />@Olga<br />Bilo bi jako interesantno čuti javno od marketing agenata šta su tačno hteli da postignu tom i tom reklamom. Ili prisliškivati te sastanke :)Kuvarica, akademska građankahttps://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-9489315030190408602011-07-13T14:53:49.506+02:002011-07-13T14:53:49.506+02:00Ne, ali tek da vidite kako izgledaju tzv creative ...Ne, ali tek da vidite kako izgledaju tzv creative briefovi marketinških agencija gde otprilike kažu šta proizvod treba da probudi kod konzumenata. Pa imaju delove gde ta reklama za to neko pivo npr. treba da poruči da ako piješ x pivo, onda si "pravi muškarac", i kako se ta muškost potvrđuje količinom popijenog alkohola. Jeza živa.Olga Diktatorhttps://www.blogger.com/profile/18027520566615384601noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-83301018420512482262011-07-13T13:19:30.837+02:002011-07-13T13:19:30.837+02:00Samo bih dodala prethodnom komentaru - ne mislim d...Samo bih dodala prethodnom komentaru - ne mislim da to što je seksizam vladao i pre ovih reklama umanjuje njihovu štetu, naprotiv, potvrđuje ga kao nešto potpuno normalno, a po svemu sudeći i veoma teško za iskoreniti budući da dobija ogroman medijski prostor.Dokona Popadijahttps://www.blogger.com/profile/05537484266855046674noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-67965063659503727512011-07-13T13:07:37.270+02:002011-07-13T13:07:37.270+02:00Načelno se slažem sa svim gore napisanim, samo mis...Načelno se slažem sa svim gore napisanim, samo mislim da su reklame možda samo posledica takvog stanja i da one eksploatišu nešto što postoji već vekovima zarad sticanja materijalne dobiti. Da, oni promovišu i seksizam pored svojih proizvoda, ali mislim da je on već dovoljno promovisan na ovim prostorima, da je reklamom samo još jednom ,,obelodanjen".<br /><br />By the way, ako te ne bude mrzelo ukucaj na YT Dove Real Beauty videćeš razultate jedne sjajne kampanje koja je shvatila kako treba razgovarati sa ženama. Eto, jednog pozitivnog primera :)Dokona Popadijahttps://www.blogger.com/profile/05537484266855046674noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-9682088841535644532011-07-13T12:49:14.577+02:002011-07-13T12:49:14.577+02:00Neke osobe sa reklame su muškarci...Neke osobe sa reklame su muškarci...Kuvarica, akademska građankahttps://www.blogger.com/profile/15994469260491194385noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8169716343667014930.post-77611113320849409632011-07-13T12:29:44.755+02:002011-07-13T12:29:44.755+02:00"Funny beer commercial"
http://www.you..."Funny beer commercial" <br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=iVHy8MG2CQU<br /><br />P.S. Možda je osoba sa reklame muškarac?Dragananoreply@blogger.com