23. 04. 2014.

Nešto sasvim drugačije



Drage čitateljke, dragi čitaoci,

Sigurno ste primetile i primetili da u poslednje vreme dosta slabije pišem. To ne znači da sam odustala od ove vrste angažovanja, već su mi trenutno drugi mediji interesantniji.

Ovih dana me najčešće možete naći na fejsbuku, bilo na mojoj stranici ili na Ženama sa interneta. Pozivam vas da mi se tamo javite ukoliko primetite nešto interesantno, poražavajuće, očaravajuće, ponižavajuće itd i želite da zajedno prokomentarišemo ili vas interesuje moje mišljenje. Ukoliko ne koristite fejsbuk, moj mejl vam je uvek otvoren. Takođe možete baciti pogled na moj tamblr, ali tamo stavljam tuđe sadržaje koji su većinom na engleskom jeziku.

Ovime ne napuštam blog i sigurno ću se vratiti pisanju malo dužih tekstova čim nađem vremena.

Iskreno hvala,
Kuvarica 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...