19. 02. 2013.

Obucimo Blic Cicu, pt. 2

Kako je jedna čitateljka lepo primetila juče, prepoznavanje problema je samo prvi korak, ali da bi akcija Obucimo Blic Cicu postala akcija moramo nešto da uradimo. Nadam se da ćete prihvatiti moje predloge, ali još više od toga, nadam se da ćete i same/i dati neke predloge. Ovih mojih predloga možda ne bi ni bilo da me čitateljka juče nije podstakla i da sama nije dala predloge. Dakle, slobodno dajte predloge - ovde u komentarima, FB stranici ili na tumblr-u. Takođe možete da mi pošaljete mail na izvankuhinje [at] gmail [dot] com, ili da mi se obratite na twitter-u.

Najjednostavniji način je da se obratimo direktno redakciji Blic-a

- putem twitter-a uz hashtag #ObucimoBlicCicu;

- ostavljanjem komentara ili postavljanjem pitanja na njihovoj FB stranici;

- slanjem mail-a na redakcija [at] blic [dot] rs, a kao subject staviti Obucimo Blic Cicu.

Ukoliko osetite nalet kreativnosti Obucite Blic Cicu. Na svojoj tumblr stranici stavljaću Blic Cice koje ću "oblačiti" i umesto citata koje Blic stavlja, stavljaću feminističke izjave vezane za objektifikaciju žena. Ostavljaću mogućnost da se na slike odgovori slikom, a kako ću postavljati i before i after fotografiju, moćićete i vi da obučete Cicu kako želite i da stavite izjavu koju želite. Obučene Cice osnažene feminističkim izjavama šaljite prijateljima, delite na FB i na twitter-u, naravno uz kratko objašnjenje zašto se sve to radi, odnosno šta je akcija Obucimo Blic Cicu i zašto je sprovodimo. Možete i sami fotografisati Blic Cice, oblačiti ih i zatim ih slati na moju FB stranicu ili tumblr; ne morate da čekate mene. Zadajte i vi meni zadatak.

Ukoliko imate predloge, javite se. A sada Obucite Blic Cicu!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...